Forrás:

Xbox Wire

A március 4.-én megrendezésre kerülő Game Developers Conference 2015-ön újabb információkkal gazdagodhatunk azzal kapcsolatban, hogyan képzeli el a Microsoft a cross-platform játékokat (és azok fejlesztését) új szórakoztató platformján. Maga Phil Spencer, az Xbox divízió vezetője megy el és ad elő a kifejezetten fejlesztőknek rendezett eseményen. Valószínű, hogy prezentációja után jóval már sokkal tisztábban ki fog rajzolódni a cég új stratégiája.

windows-10-xbox-one-streaming

A januári Windows 10 esemény után, ahol bejelentették a Windows 10 – Xbox One cross-platform játékok megjelenését, sok kérdés maradt a nézőkben. A felhasználói oldalt inkább az érdekelte, mikor lesz ez elérhető, míg a fejlesztőket, hogy mégis hogyan tudják ezt majd megvalósítani. Az első kérdésre nem tudjuk, mikor kapunk választ (talán márciusban, talán júniusban az E3-on vagy a gamescom-on augusztusban megtudjuk a pontos részleteket), de a második kérdést maga Phil fogja megválaszolni a GDC 2015-ön tartott előadásában. Ebben a tervek szerint kitér a legfontosabbb dolgokra, mint az új eszközökre és az ütemtervre is.

windows-10-xbox-one-streaming

Az idén a San Francisco-i Moscot Centerben megrendezésre kerülő Games Devevelopers Conference (ami a Seattle-i Pax Dev mellett a egyik legrangosabb játék fejlesztői konferencia) programja egyébként összesen 16 Xbox-Windows 10 témájú előadást fog tartalmazni, melyek a multiplayer megoldásoktól egészen a a DirectX 12 alkalmazásáig egy elég széles skálát le fognak fedni. (A teljes program itt érhető el.)

a_windows_10zel_erkezik_a_directx_12_1

Sajnos a március 4.-én, helyi idő szerint 11 órakor (Magyarországon este 8) kezdődő előadás nem lesz közvetítve, de később, a nap folyamán elérhető lesz teljes terjedelmében Xbox Live-on és YouTube-on.

Xbox-App-On-Windows-10-Devices

Új év, új rendezvények, új előadások. Ti mit vártok ettől a bejelentéstől? Várjátok esetleg már valamelyik másik játékos-orientáltabb rendezvényt, például az E3-at?