Őszintén meglepődtem, hogy most mi is történik, amikor a ReCore következett az #XboxE3 briefingen. Egy teljesen új cím, eddig még csak nem is hallottunk róla, és mégis befért a legnagyobbak közé. Szerintem bőven megéri egy picit közelebbről is szemügyre venni.

[iframe id=”https://www.youtube.com/embed/D2xgu4QnYA0″]

A hátteréről annyit tudunk a címnek, hogy félig japán, félig amerikai: a producere a Keiji Inafune, míg a fejlesztője pedig az Armature Studio (Borderlands: Handsome Collection, Injustice, Batman: Arkham Origins Blackgate). Ők, és Inafune cége, a Comcept koprodukciójában készül el ez a játék.

A háttértörténet azért nem tükröz túl sok egyediséget: egy poszt-apokaliptikus világban járunk, ahol a robotok irányítanak mindent. Mi az utolsó élő emberrel vagyunk (legalábbis az elején úgy tudjuk), és a lázadó robotokkal kötünk szoros barátságot egy mozgatható mag segítségével. Innen is jön a ReCore cím, hiszen a játék során ezt a magot különböző gépekbe rakhatjuk bele, így különböző képességű társakat szerezhetünk magunknak.

Már az is lenyűgözött, hogy a Microsoft ezt az egész játékot titokban tudta tartani egészen a bemutató napjáig, de maga az ötlet sem utolsó, hogy robotokat belezzünk ki és tegyünk élővé egy gömb segítségével. Én amint megláttam, rögtön jött a must-have érzés, ami azóta egy picit sajnos alább hagyott, de még mindig komolyan gondolkozom rajta, hogy megérné a befektetést jövő tavasszal. Ti hogy látjátok?